یزدفردا : روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان در جمع برگزيدگان هفتمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي انتخاب شد.

 به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، هفتمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي ایران با حضور سازمان های دولتی، عمومی و خصوصی برگزار شد که برگزیدگان  پس از بررسی توسط هیئت داوران در حوزه های مختلف معرفی و تقدیر شدند.

جشنواره هفتم  انتشارات روابط عمومی با اتخاذ رویکردی نوین   تحول در تولید محتوای انتشارات روابط عمومی راه دیگری را پیش روی نهاد. برپایه فراخوان اولیه انجمن متخصصان روابط عمومی بالغ بر100 سازمان و شرکت از بخش های دولتی و خصوصی بیش از 1000 را اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال کردند.تمامی آثار رسیده در سه مرحله مجزا به وسیله استادان وکارشناسان خبره  در بخش های مختلف روابط عمومی ، روزنامه نگاری و نشر الکترونیک مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت .

بر این اساس  نظر هیات داوران، وابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان توانست در بخش سامانه های اطلاع رسانی الکترونیکی رتبه دوم کشور را از آن خود کند.

گفتنی است از سید امیر حسین حاتمی نسب مدیر روابط عمومی گروه پیشگامان  با تقدیم تندیس و لوح افتخار قدردانی شد.

شایان ذکر است روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان به عنوان تنها واحد روابط عمومی در جمع 26 شرکت عضو گروه فعالیت های اطلاع رسانی الکترونیکی خود را در سامانه این گروه به نشانی www.pishgaman.com  قرار داده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا